Descripció: La CECOT acusa Jaume Ribera d'excloure-la de l'Obra Social : l'expresident de l'Obra Social ha proposat a la Generalitat una llista de mebres del patronat que no inclou l'entitat presidida per Antoni Abad'. Dins: La Torre: diari terrassenc, independent i català (Terrassa) , núm. 58 (16 de març 2013), p. 2-3: il. (Ciutat)
Descripció: Volem que se'ns vegi com la continuació de Caixa Terrassa : el director territorial del BBVA-Unnim a Catalunya ha pilotat l'absorció d'Unnim, que va culminar el juliol de 2012 '. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 45 (15 de desembre 2012), p. 14-15 : il. (Economia,Entrevista a Xavier Queralt)
Descripció: Les Empreses terrassenques, blindades contra el boicot : la Cambra de Comerç insisteix que l'exportació és inexorable, al marge que hi hagi un mercat proper 'més o menys sensible a qüestions extraempresarials''. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 42 (24 de novembre 2012), p. 14-15 : il. (Economia,Exportació)
Descripció: La Crisi ja ha arrasat el 17% dels autònoms de la ciutat : el pes històric de la construcció i el petit comerç a la capital del Vallès Occidental és una de les raons que expliquen la davallada, el doble de la registrada a Catalunya'. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 37 (20 d'octubre 2012), p. 2-3 : il. (Ciutat)
Descripció: L'Economia de Terrassa cau a nivells de 1995 : la crisi ha arrossegat el 24% del teixit empresarial i ha destruit el 28% dels llocs de treball de la ciutat egarenca, i el 2012, es preveu una caiguda encara més pronunciada'. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 31 (3 de setembre 2012), p. 2-3 : il. (Ciutat)
Descripció: Les immobiliàries ja venen pisos embargats : Unnim signa acords amb algunes immobiliàries de la ciutat perquè l'ajudin a comercialitzar el seu estoc d'habitatges adjudicats'. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 25 (25 de juny 2012), p. 12-13 : il. (Economia,Banca)
Descripció: Terrassa es queda la part més gran de l'obra social d'Unnim : els consells territorials de Terrassa, Sabadell i Manlleu segellaran aquesta setmana l'acord pel qual es reparteix el capital d'UnnimCaixa, que es gestionarà de forma separada en tres fundacions'. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 21 (28 de maig 2012), p. 2-3 : il. (Ciutat)
Descripció: Un altre banc que va marxar'. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 15 (23 d'abril 2012), p. 12-13 : il. (Economia,Banca)
Descripció: La Crisi tanca el 17 per cent de les sucursals bancàries : el 2008, Terrassa va assolir el màxim històric d'oficines, 215'. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 14 (16 d'abril 2012), p. 2-3 : il. (Ciutat,Banca)
Descripció: El BBVA ja estudia els projectes socials d'Unnim : el Banc Bilbao Vizcaya mostra una bona predisposició a col·laborar en la primera reunió que manté amb els responsable de les fundacions del grup vallesà-osonenc'. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 13 (9 d'abril 2012), p. 7 : il. (Ciutat ,Banca)
Descripció: L'Obra social d'Unnim tornarà a les ciutats d'origen'. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 9 (12 de març 2012), p. 10-11 : il. (Economia,Empreses)
Descripció: A només cent passes de l'abisme'. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 9 (12 de març 2012), p. 12 : il. (Economia,Banca)
Descripció: 'Les administracions han legitimat aquest imam' : la Generalitat i l'Ajuntament han fet del líder religiós de la mesquita Badr 'l'únic interlocutor vàlid' a la ciutat'. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 9 (12 de març 2012), p. 4 : il. (Ciutat)
Descripció: Pisos a preus del segle XX : els preus de venda reculen a nivells de l'any 1999'. Dins: La Torre: diari terrassenc independent (Terrassa) , núm. 5 (13 de febrer 2012), p. 4-5 : il. (Ciutat,Habitatge)