Descripció: La Construcció del sòl patrimonial del Monestir de Sant Cugat del Vallès (980 - 1010)'. Dins: Gausac (Sant Cugat del Vallès) , núm. 14 (1999), p. 13-42 : il., gràf. (Estudis). Bibliografia i fonts. Notes.
Descripció: L'Estratègia de l'Abat Odó de Sant Cugat en l'adquisició de propietats a partir d'un testament'. Dins: Gausac (Sant Cugat del Vallès) , núm. 6 (1995), p. 43-48 : il. (Estudis). Bibliografia.
Descripció: Existeix una ideologia al voltant de l'adquisició de propietats durant l'abadiat d'Odó de Sant Cugat?'. Dins: Actes de les Jornades de Joves Medievalistes del Vallès. Cerdanyola del Vallès : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 1998. p. 163-168. Bibliografia. Notes.
Autors: Ruiz Culell, Joan
Localització: B.P. Can Pedrals de Granollers.B. de Santa Perpètua de Mogoda.B. Ca n'Altimira de Cerdanyola del Vallès.Col·legi d'Advocats de Terrassa.